GRADONAČELNICA / Datum tiskanog izdanja: Petak, 11. srpnja 2025. godine.

Godina XII – broj 8.



Na temelju članka 24. stavka 1. Zakona o sustavu civilne zaštite („Narodne novine” broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21 i 114/22), članka 5. stavka 1. Pravilnika o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika, zamjenika načelnika i članova stožera civilne zaštite („Narodne novine” broj 126/19 i 17/20) i članka 58. Statuta Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije” broj 24/09, 11/10, 5/13 i „Službene novine Grada Rijeke” broj 7/14, 12/17, 9/18, 11/18-pročišćeni tekst, 2/20, 3/21 i 4/25), Gradonačelnica Grada Rijeke, 8. srpnja 2025. godine, donijela je

 

ODLUKU

o osnivanju Stožera civilne zaštite Grada Rijeke

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom osniva se Stožer civilne zaštite Grada Rijeke (u daljnjem tekstu: Stožer) te se imenuju njegovi članovi.

 

Članak 2.

 

Stožer je stručno, operativno i koordinativno tijelo za provođenje mjera i aktivnosti civilne zaštite u velikim nesrećama i katastrofama.

Stožer obavlja zadaće koje se odnose na prikupljanje i obradu informacija ranog upozoravanja o mogućnosti nastanka velike nesreće i katastrofe, razvija plan djelovanja sustava civilne zaštite na svom području, upravlja reagiranjem sustava civilne zaštite, obavlja poslove informiranja javnosti i predlaže donošenje odluke o prestanku provođenja mjera i aktivnosti u sustavu civilne zaštite.

 

Članak 3.

 

Za članove Stožera imenuju se:

  1. Hinko Mance, zapovjednik Javne vatrogasne postrojbe Grada Rijeke, za načelnika,
  2. Karla Mušković, pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života, za zamjenicu načelnika,
  3. Matko Škalamera, pročelnik Područnog ureda civilne zaštite Rijeka, za člana Stožera,
  4. Vlado Haramija, voditelj Službe temeljne policije, Sektor za javni red i sigurnost Policijske uprave primorsko-goranske, za člana Stožera,
  5. dr.sc. Petra Šuljić, ravnateljica Gradskog društva Crvenog križa Rijeka, za članicu Stožera,
  6. Maja Malnar, pročelnica Upravnog odjela za komunalni sustav i promet, za članicu Stožera,
  7. Denis Šulina, pročelnica Upravnog odjela za gradsku imovinu, za članicu Stožera,
  8. Ljiljana Buljan, pročelnica Upravnog odjela za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo, za članicu Stožera,
  9. Marijan Vundać, pročelnik Upravnog odjela za opće poslove, za člana Stožera.

 

Članak 4.

 

Pozivanje i aktiviranje Stožera nalaže načelnik Stožera.

Prijedlog za sazivanje sjednice Stožera može dati svaki član Stožera, a načelnik Stožera donosi konačnu odluku o sazivanju.

Nalog za sazivanje sjednice Stožera može dati i gradonačelnica Grada Rijeke.

Članovi Stožera pozivaju se i aktiviraju, u pravilu, putem Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života, putem potpornog komunikacijskog središta Grada Rijeke preko Radio mreže za opasnost, a ako to nije moguće, putem Županijskog centra 112 Područnog ureda za civilnu zaštitu Rijeka.

 

Članak 5.

 

Administrativne i tehničke poslove za potrebe Stožera obavlja Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života.

 

Članak 6.

 

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o osnivanju Stožera civilne zaštite Grada Rijeke („Službene novine Grada Rijeke“ broj 11/21 i 17/23).

 

Članak 7.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u „Službenim novinama Grada Rijeke“.

 

KLASA: 024-02/25-01/63-5

URBROJ: 2170-1-02-00-25-1

Rijeka, 8. srpnja 2025.

 

 

Gradonačelnica

Iva Rinčić, v. r.