Godina XI – broj 13.
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19) te članka 58. stavka 1. Statuta Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 24/09, 11/10 i 5/13 i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/14, 12/17, 9/18 i 11/18 – pročišćeni tekst, 2/20 i 3/21), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života, Gradonačelnik Grada Rijeke, 10. rujna 2024. godine, donio je
PRAVILNIK
o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu
Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života („Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/23 i 11/24) – Sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života, koja se nalazi u prilogu Pravilnika, kod radnog mjesta rednog broja 3. Administrativni tajnik upravnog odjela, mijenja se opis poslova i glasi:
„Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):
- prati obveze pročelnika, sastavlja dnevne i tjedne rasporede sastanaka, usklađuje protokolarne obveze s upravnim odjelom za poslove Gradonačelnika, Gradskog vijeća i mjesnu samoupravu, ugovara prijem stranaka i obavlja poslove u vezi s prijemom telefonskih poruka i e-pošte za pročelnika, te zaprima i raspoređuje pristiglu poštu upravnog odjela putem svih medija, priprema poštu za otpremu i obavlja poslove e-pisarnice vezano za upisnik predmeta upravnog postupka i urudžbeni zapisnik, obavlja stalnu komunikaciju za osnovno funkcioniranje upravnog odjela sa službenicima upravnog odjela, sa strankama, službenicima upravnih tijela Grada, tijelima javne vlasti i dr. i daje im osnovne potrebne obavijesti i informacije (80%)
- pribavlja potrebne podatke te vodi propisane evidencije (prisutnost na radu, izvješća za obračun plaća, korištenje godišnjih odmora, bolovanja, izrađuje putne naloge, narudžbe uredskog materijala, uredske opreme, i dr.) , obavlja poslove administrativne elektronske provedbe prijedloga odluka za Gradonačelnika i otpreme zaključaka iz elektronskog sustava te poslove ovjeravanja preslika elektroničkih isprava (10%)
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika (10%).
Iza radnog mjesta rednog broja 15. ustrojava se novo radno mjesto pod rednim brojem 16. i glasi:
„16. REFERENT ZA ADMINISTRATIVNE POSLOVE
Kategorija: III
Potkategorija: referent
Razina: –
Klasifikacijski rang: 11.
Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: –
Broj izvršitelja: 1
Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):
- obavlja administrativne poslove iz područja rada upravnog odjela, uključivo zaprimanje i raspoređivanje pristigle pošte, pripremu pošte za otpremu, pripremu dokumenata za potpisivanje ili parafiranje, skeniranje, arhiviranje riješenih predmeta, obavlja stalnu komunikaciju za osnovno funkcioniranje upravnog odjela sa službenicima upravnog odjela, sa strankama, službenicima upravnih tijela Grada, tijelima javne vlasti i dr. i daje im osnovne potrebne obavijesti i informacije, te vodi različite evidencije iz djelokruga rada upravnog odjela (80%)
- obavlja poslove administrativne elektronske provedbe prijedloga odluka za Gradonačelnika i otpreme zaključaka iz elektronskog sustava te poslove ovjeravanja preslika elektroničkih isprava (10%)
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika (10%)
Opis razine standardnih mjerila:
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, ekonomske struke ili gimnazija, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit
Složenost poslova: stupanj složenosti koji uključuje jednostavne i uglavnom rutinske poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika.
Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje stalni nadzor i upute nadređenog službenika.
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije s strankama: stupanj stručnih komunikacija koji uključuje kontakte unutar upravnoga tijela.
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika.“
Članak 2.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Službenim novinama Grada Rijeke“.
KLASA: 024-02/24-01/108-91
URBROJ: 2170-1-02-00-24-1
Rijeka, 10. rujna 2024.
Gradonačelnik
Marko Filipović, v. r.