GRADONAČELNIK / Datum tiskanog izdanja: Utorak, 1. listopada 2024.

Godina XI – broj 13.



Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19) te članka 58. Statuta Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 24/09, 11/10 i 5/13 i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/14, 12/17, 9/18 i 11/18 – pročišćeni tekst, 2/20 i 3/21), nakon prethodno provedenog postupka savjetovanja sa sindikatom, na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo, Gradonačelnik Grada Rijeke, 30. rujna 2024. godine, donio je

 

PRAVILNIK

o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu

Upravnog odjela za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo

 

Članak 1.

 

U Pravilniku o unutarnjem redu Upravnog odjela za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo („Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/23, 13/23-ispravak, 15/23, 9/24 i 11/24) u članku 4. stavku 1. točka 3. mijenja se i glasi:

„3. Odsjek za provedbu integriranih teritorijalnih ulaganja u kojem se obavljaju poslovi odnosno delegirane funkcije i zadaće posredničkog tijela za odabir operacija (u daljnjem tekstu: PTOO) u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja (u daljnjem tekstu: ITU), provodi funkcije odabira operacija ITU mehanizma za urbano područje u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava, poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare, planira sredstva za provedbu svojih funkcija te ih provodi poštujući načela dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa, osigurava poštivanje načela razdvajanja funkcija te provodi sve dodatne aktivnosti i zadaće PTOO sukladno relevantnim pravilima“.

 

Članak 2.

 

U članku 5. iza stavka 3. dodaje se novi stavak 4. i glasi:

„Izuzetno od stavka 3. ovoga članka, voditelj Odsjeka za ITU, za zakonitost i učinkovitost rada odsjeka odgovara čelniku PTOO-a.“

 

Članak 3.

 

U Sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za urbanizam, prostorno uređenje i graditeljstvo, koja se nalazi u prilogu Pravilnika,  kod radnog mjesta rednog broja 1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA URBANIZAM, PROSTORNO UREĐENJE I GRADITELJSTVO, u opisu poslova radnog mjesta, u alineji 2. broj „30“ zamjenjuje se brojem „20“.

Iza alineje 3. dodaje se nova alineja 4. i glasi:

„obavlja funkciju korisnika ITU mehanizma i vodi računa o odgovarajućem razdvajanju funkcija između PTOO i korisnika ITU mehanizma na razini upravnog tijela te poduzima sve potrebne radnje u svrhu osiguranja istog, uključujući i odgovarajuće izuzimanje iz postupanja u okviru kojih je Grad Rijeka istovremeno PTOO i korisnik ITU mehanizma (10%)“.

Dosadašnja alineja 4. postaje alineja 5.

Kod radnog mjesta rednog broja 2. POMOĆNIK PROČELNIKA ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADITELJSTVO, u opisu poslova radnog mjesta, u alineji 2. broj „30“ zamjenjuje se brojem „20“.

Iza alineje 3. dodaje se nova alineja 4. i glasi:

„obavlja funkciju korisnika ITU mehanizma i vodi računa o odgovarajućem razdvajanju funkcija između PTOO i korisnika ITU mehanizma na razini upravnog tijela te poduzima sve potrebne radnje u svrhu osiguranja istog, uključujući i odgovarajuće izuzimanje iz postupanja u okviru kojih je Grad Rijeka istovremeno PTOO i korisnik ITU mehanizma (10%)“.

Dosadašnja alineja 4. postaje alineja 5.

Kod radnog mjesta rednog broja 3. POMOĆNIK PROČELNIKA ZA URBANIZAM, u opisu poslova radnog mjesta, u alineji 2. broj „30“ zamjenjuje se brojem „20“.

Iza alineje 3. dodaje se nova alineja 4. i glasi:

„obavlja funkciju korisnika ITU mehanizma i vodi računa o odgovarajućem razdvajanju funkcija između PTOO i korisnika ITU mehanizma na razini upravnog tijela te poduzima sve potrebne radnje u svrhu osiguranja istog, uključujući i odgovarajuće izuzimanje iz postupanja u okviru kojih je Grad Rijeka istovremeno PTOO i korisnik ITU mehanizma (10%)“.

Dosadašnja alineja 4. postaje alineja 5.

Iza radnog mjesta rednog broja 5., ustrojava se novo radno mjesto rednog broja 6. i glasi:

„6. VIŠI SAVJETNIK – SPECIJALIST ZA KAPITALNE I RAZVOJNE PROJEKTE

Kategorija: II

Potkategorija: viši savjetnik – specijalist

Razina: –

Klasifikacijski rang: 2.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice:  –

Broj izvršitelja: 1

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • priprema podatke i informacije iz područja kapitalnih i razvojnih projekata, koordinira rad upravnih tijela Grada na izradi registra kapitalnih i razvojnih projekata Grada Rijeke i Urbane aglomeracije Rijeka te prati sustav upravljanja projektima (50%)
  • sudjeluje u izradi i praćenju strateških dokumenata te s tim u vezi strateških projekata na razini Grada Rijeke i Urbane aglomeracije Rijeka (30%)
  • sudjeluje u radu stručnih tijela na razini Grada Rijeke koja prate kapitalne i razvojne projekte te sudjeluje u izradi informacija o stanju kapitalnih i razvojnih projekata (10%)
  • prati stručnu literaturu iz područja upravljanja kapitalnim i razvojnim projektima, razvija stručne kontakte u cilju informiranja o novim razvojnim mogućnostima te obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika (10%)

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske struke, najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz odgovarajućega područja te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strategija i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta,   izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit;

Složenost poslova: stupanj složenosti poslova koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka, izrade i provedbe strategija i razvojnih projekata, vođenje projekata, te pružanja savjeta i stručne pomoći službenicima u rješavanju složenih zadataka iz područja rada;

Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama rukovodećeg službenika;

Stupanj odgovornosti  i  utjecaj na donošenje odluka:  stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, te donošenja odluka od značenja za pojedino područje iz djelokruga upravnoga tijela;

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: stupanj učestalosti stručnih komunikacija koji uključuje stalne kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta.“

Radna mjesta dosadašnjih rednih brojeva 6. do 18. postaju radna mjesta novih rednih brojeva 7. do 19.

Ukidaju se radna mjesta dosadašnjih rednih brojeva 19. do 22., a umjesto istih ustrojavaju se nova radna mjesta novih rednih brojeva 20. do 23. i glase:

„20. VODITELJ ODSJEKA ZA PROVEDBU INTEGRIRANIH TERITORIJALNIH ULAGANJA

(ITU)

Kategorija: I

Potkategorija: viši rukovoditelj

Razina: –

Klasifikacijski rang: 3.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za provedbu integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU)

Broj izvršitelja: 1

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • upravlja i rukovodi radom Odsjeka koji obavlja funkciju posredničkog tijela za odabir operacija (PTOO), odgovora za zakonito i pravodobno obavljanje poslova i zadaća iz nadležnosti Odsjeka te vodi računa o odgovarajućem razdvajanju funkcija između PTOO i korisnika ITU mehanizma na razini Odsjeka; poduzima mjere za unapređivanje rada Odsjeka; izrađuje srednjoročne/godišnje planove i programe rada Odsjeka i nadzire njihovo ostvarenje te izrađuje financijske planove odnosno planira sredstva za provedbu funkcija PTOO-a; pregledava materijale iz djelokruga rada Odsjeka, izrađuje izvješća i informacije iz djelokruga rada Odsjeka, provodi komunikacijske aktivnosti iz svoje nadležnosti te vezano izvještavanje upravljačkog tijela (UT) i koordinacijskog tijela (KT); sudjeluje u izradi i nadzire izradu općih i drugih akata iz djelokruga rada Odsjeka; raspoređuje radne zadatke na službenike Odsjeka, prati izvršenje radnih zadataka, koordinira najsloženije radne zadatke, a u obavljanju poslova delegiranih funkcija i zadaća PTOO nadzire i provodi sve aktivnosti u skladu s načelima dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa (30%),
  • obavlja najsloženije poslove iz svoje nadležnost utvrđene Pravilima za program iz područja teritorijalnih ulaganja i pravedne tranzicije za financijsko razdoblje 2021.- 2027. (Pravila ITP) te internim Priručnikom o postupanju, a naročito rukovodi i upravlja provođenjem funkcija odabira operacija za Urbanu aglomeraciju Rijeka (UAR), koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljana te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare; osigurava čuvanje dokumenata i evidencija o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; evidentira i elektronički pohranjuje podatke o svakoj operaciji u relevantni sustav (30%),
  • vodi korespondenciju i surađuje s upravljačkim, koordinacijskim i posredničkim tijelima i partnerima tijekom provedbe i praćenja Integriranog teritorijalnog programa (ITP) te sudjeluje u aktivnostima zatvaranja ITP-a; sudjeluje u aktivnostima koje provodi UT s ciljem usklađenog djelovanja u pitanjima od zajedničkog interesa ili u čijem je rješavanju potrebno sudjelovanje svih tijela SUK-a te prati provedbeni plan ITU i izvještava UT (20%),
  • sudjeluje u radu odbora za praćenje i drugih radnih tijela/mreža SUK-a te izvršava zadaće sukladno zahtjevima UT-a te u radnim skupinama relevantnih tijela SUK-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odsjeka (10%),
  • prati pozitivne propise i praksu iz područja rada Odsjeka, a naročito prati nacionalne propise i propise Europske unije vezane uz fondove Europske unije; daje potrebna tumačenja, objašnjenja, savjete i preporuke službenicima Odsjeka; ostvaruje i osigurava kontakte sa stručnim službama koje se bave istim ili srodnim područjem; kontinuirano pohađa relevantne izobrazbe u području upravljanja fondovima EU, a minimalno vezano uz dodjelu bespovratnih sredstava, nepravilnosti i prijevara te sukoba interesa te obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i čelnika PTOO-a (10%).

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomije ili prava, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje unutarnjom ustrojstvenom jedinicom upravnog tijela, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit.

Složenost poslova: visoka složenost poslova vezana uz organizaciju i koordinaciju rada Odsjeka koji obavlja poslove PTOO u ime Grada Rijeke kao središta UAR delegiranih od strane Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije. Veliki osobni doprinos i kreativnost te inventivnost.

Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje samostalnost u radu koja je ograničena povremenim nadzorom i pomoći nadređenog pri rješavanju složenih stručnih problema.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje visoku odgovornost za zakonitost rada i postupanja, odgovornost za materijalna i financijska sredstva do određenog iznosa, te izravnu odgovornost za rukovođenje odsjekom.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: stupanj učestalosti stručnih komunikacija koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta te prikupljanja ili razmjene važnih informacija.

21. VIŠI SAVJETNIK ZA PROVEDBU ITU

Kategorija: II

Potkategorija: viši savjetnik

Razina: –

Klasifikacijski rang: 4.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za provedbu integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU)

Broj izvršitelja: 2

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • provodi funkcije odabira operacija za UAR, koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; surađuje s UT-om u izradi kriterija za odabir operacija i izradi dokumentacije poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; sudjeluje u aktivnostima koje provodi UT s ciljem usklađenog djelovanja u pitanjima od zajedničkog interesa ili u čijem rješavanju je potrebno sudjelovanje svih tijela SUK-a te u aktivnostima zatvaranja ITP-a; surađuje s koordinacijskim, upravljačkim i drugim posredničkim tijelima tijekom provedbe i praćenja ITP-a; izrađuje dokumente u skladu s pravilima kojima se utvrđuju postupanja koja se odnose na upravljanje ITP-om (40%),
  • obavlja najsloženije poslove iz nadležnost PTOO-a utvrđene Pravilima ITP i internim Priručnikom o postupanju, a naročito poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare; provodi sve aktivnosti u skladu s načelima dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa; osigurava čuvanje dokumenata i evidencija o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; evidentira i elektronički pohranjuje podatke o svakoj operaciji u relevantni sustav (30%),
  • sudjeluje u pripremi i praćenju provedbenog plana mehanizma ITU te predlaže mjere za poboljšanje njegove realizacije; sudjeluje u radnim skupinama relevantnih tijela SUK-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odsjeka, te predlaže mjere za unapređivanje rada Odsjeka s aspekta primjene pozitivnih propisa, ekonomske prakse i pojedinačnih akata (ugovora, sporazuma i dr.); provodi komunikacijske aktivnosti iz svoje nadležnosti te vezano izvještavanje UT i KT (20%),
  • prati pozitivne propise iz djelokruga rada Odsjeka, a naročito nacionalne propise i propise Europske unije vezane uz fondove Europske unije te daje njihova tumačenja, objašnjenja, savjete i preporuke u primjeni istih; pohađa relevantne izobrazbe u području upravljanja fondovima EU, a minimalno vezano uz dodjelu bespovratnih sredstava, nepravilnosti i prijevara te sukoba interesa te obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika, čelnika PTOO-a i voditelja Odsjeka (10%).

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomije ili prava, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit.

Složenost poslova: stupanj složenosti koji uključuje izradu akata iz djelokruga Odsjeka te  rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti Odsjeka.

Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina te vrlo rijedak povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: kontakti s pročelnikom i službenicima Odjela, drugim odjelima gradske uprave, regionalnim i državnim službama, jedinicama lokalne samouprave UAR te tijelima SUK-a u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija.

22. VIŠI SAVJETNIK – KOORDINATOR ZA PROVEDBU ITU

Kategorija: II

Potkategorija: viši savjetnik

Razina: –

Klasifikacijski rang: 4.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za provedbu integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU)

Broj izvršitelja: 1

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • provodi funkcije odabira operacija za UAR, koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; surađuje s UT-om u izradi kriterija za odabir operacija i izradi dokumentacije poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; sudjeluje u aktivnostima koje provodi UT s ciljem usklađenog djelovanja u pitanjima od zajedničkog interesa ili u čijem rješavanju je potrebno sudjelovanje svih tijela SUK-a; surađuje s koordinacijskim, upravljačkim i drugim posredničkim tijelima tijekom provedbe i praćenja ITP-a (40%),
  • obavlja složenije poslove iz nadležnost PTOO-a utvrđene Pravilima ITP i internim Priručnikom o postupanju, a naročito poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare; provodi sve aktivnosti u skladu s načelima dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa; osigurava čuvanje dokumenata i evidencija o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; evidentira i elektronički pohranjuje podatke o svakoj operaciji u relevantni sustav (30%),
  • sudjeluje u pripremi i praćenju provedbenog plana mehanizma ITU; sudjeluje u radnim skupinama relevantnih tijela SUK-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odsjeka, te sudjeluje u mreži za informiranje i komunikaciju kao osoba odgovorna za informiranje i komunikaciju; provodi komunikacijske aktivnosti iz svoje nadležnosti te vezano izvještavanje UT i KT (20%),
  • prati pozitivne propise iz djelokruga rada Odsjeka, a naročito nacionalne propise i propise Europske unije vezane uz fondove Europske unije; pohađa relevantne izobrazbe u području upravljanja fondovima EU, a minimalno vezano uz dodjelu bespovratnih sredstava, nepravilnosti i prijevara te sukoba interesa te obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika, čelnika PTOO-a i voditelja Odsjeka (10%).

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomije ili prava, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit. Složenost poslova: stupanj složenosti koji uključuje izradu akata iz djelokruga Odsjeka te  rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti Odsjeka.

Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: kontakti s pročelnikom i službenicima Odjela, drugim odjelima gradske uprave, regionalnim i državnim službama, jedinicama lokalne samouprave UAR te tijelima SUK-a u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija.

23. SAVJETNIK ZA PROVEDBU ITU

Kategorija: II

Potkategorija: savjetnik

Razina: –

Klasifikacijski rang: 5.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za provedbu integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU)

Broj izvršitelja: 2

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • provodi funkcije odabira operacija za UAR, koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; surađuje s UT-om u izradi kriterija za odabir operacija i izradi dokumentacije poziva na dodjelu bespovratnih sredstava; sudjeluje u aktivnostima koje provodi UT s ciljem usklađenog djelovanja u pitanjima od zajedničkog interesa ili u čijem rješavanju je potrebno sudjelovanje svih tijela SUK-a; surađuje s koordinacijskim, upravljačkim i drugim posredničkim tijelima tijekom provedbe i praćenja ITP-a (40%),
  • obavlja složene poslove iz nadležnost PTOO-a utvrđene Pravilima ITP i internim Priručnikom o postupanju, a naročito poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare; identificira, procjenjuje i upravlja rizicima na razini funkcija; provodi sve aktivnosti u skladu s načelima dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa; osigurava čuvanje dokumenata i evidencija o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga; evidentira i elektronički pohranjuje podatke o svakoj operaciji u relevantni sustav (40%),
  • prati i izvještava o korištenju bespovratnih sredstava Tehničke pomoći; sudjeluje u pripremi i praćenju provedbenog plana mehanizma ITU; sudjeluje u radu radnih tijela/mreža i slično SUK-a provodi komunikacijske aktivnosti iz svoje nadležnosti te vezano izvještavanje UT i KT (10%),
  • prati pozitivne propise iz djelokruga rada Odsjeka, a naročito nacionalne propise i propise Europske unije vezane uz fondove Europske unije; pohađa relevantne izobrazbe u području upravljanja fondovima EU, a minimalno vezano uz dodjelu bespovratnih sredstava, nepravilnosti i prijevara te sukoba interesa te obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika, čelnika PTOO-a i voditelja Odsjeka (10%).

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih, humanističkih ili prirodnih te tehničkih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit.

Složenost poslova: stupanj složenosti koji uključuje suradnju u izradi akata iz djelokruga Odsjeka, rješavanje složenih predmeta, te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika.

Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti uključuje obavljanje poslova uz češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika.

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja.

Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija.“

 

Članak 4.

 

Ovaj  Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Službenim novinama Grada Rijeke“.

 

KLASA: 024-02/24-01/118-94

URBROJ: 2170-1-02-00-24-1

Rijeka, 30. rujna 2024.

Gradonačelnik

Marko Filipović, v. r.