Godina XI – broj 14.
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19) te članka 58. stavka 1. Statuta Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 24/09, 11/10 i 5/13 i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/14, 12/17, 9/18 i 11/18-pročišćeni tekst, 2/20 i 3/21), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za komunalni sustav i promet, Gradonačelnik Grada Rijeke, 21. listopada 2024. godine, donio je
PRAVILNIK
o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu
Upravnog odjela za komunalni sustav i promet
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu Upravnog odjela za komunalni sustav i promet („Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/23, 2/24 i 11/24 – u daljnjem tekstu: Pravilnik), u Sistematizaciji radnih mjesta, koja se nalazi u prilogu Pravilnika, kod radnog mjesta rednog broja 5. VIŠI SAVJETNIK ZA PRAVNE POSLOVE, broj izvršitelja povećava se sa 1 na 2 izvršitelja.
Iza radnog mjesta rednog broja 8. VODITELJ ODSJEKA ZA PLAN, RAZVOJ I GRADNJU INFRASTRUKTURE I PROMET, ustrojava se novo radno mjesto novog rednog broja 9. i glasi:
„9. VIŠI SAVJETNIK – KOORDINATOR ZA KAPITALNE RAZVOJNE INVESTICIJE
Kategorija: II
Potkategorija: viši savjetnik
Razina: –
Klasifikacijski rang: 4.
Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za plan, razvoj i gradnju infrastrukture i promet
Broj izvršitelja: 1
Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):
- vodi projektni tim prilikom realizacije najsloženijih investicijskih projekta iz nadležnosti Odsjeka od planiranja, definiranja zadatka, pripreme, koordinacije, vođenja gradnje i kontrole u projektiranju i realizaciji složenijih kapitalnih investicijskih projekata i građevina, komunalne infrastrukture, uređaja i opreme, sudjeluje sa strane Grada u zajedničkim projektima komunalnih i trgovačkih društava i proračunskih korisnika iz nadležnosti Odsjeka, uz sudjelovanje u izradi i raspravi provedbenih planova, prema potrebi sudjeluje u koordinaciji drugih kapitalnih investicijskih projekata iz nadležnosti Odsjeka (50%)
- vodi financijsko planiranje i praćenje najsloženijih investicijskih projekta, uključivo kapitalno važne projekte, analizira i ovjerava račune i drugu dokumentaciju iz nadležnosti Odsjeka, vrši suštinsku likvidaciju radova, utvrđuje prijedlog više-manje radova , kao i naknadnih i nepredviđenih radova, te predlaže konačni obračun investicije (20%)
- surađuje sa drugim upravnim odjelima vezano za pripremu i provedbu kapitalnih i vrlo složenih investicijskih projekata iz nadležnosti Odsjeka, sudjeluje u radu trgovačkih i komunalnih društava i proračunskih korisnika u području djelatnosti Odsjeka te izrađuje izviješća o ostvarenju investicijskih projekata kao i drugih poslova iz domene vođenja i projekata (10%)
- provodi postupke nabave iz djelokruga rada Odsjeka čija je pojedinačna procijenjena vrijednost bez PDV-a manja od 2.650,00 EUR (10%)
- prati zakonske propise iz području djelokruga rada te obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika (10%)
Opis razine standardnih mjerila:
Potrebno stručno znanje: završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij građevinske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit
Složenost poslova: visoka složenost poslova vezano uz vođenje investicijskog projekta od faze planiranja do uporabne dozvole uz provođenje zacrtanih programa u okviru realizacije investicija i komunalne infrastrukture na razini Odsjeka.
Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika.
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija.
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja.“
Radna mjesta dosadašnjih rednih brojeva 9. do 18. postaju radna mjesta novih rednih brojeva 10. do 19.
Kod radnog mjesta dosadašnjeg rednog broja 14. odnosno novog rednog broja 15. SAVJETNIK ZA KAPITALNE RAZVOJNE INVESTICIJE, broj izvršitelja smanjuje se sa 6 na 5 izvršitelja.
Kod radnog mjesta dosadašnjeg rednog broja 18. odnosno novog rednog broja 19. SAVJETNIK ZA PROMET, u opisu poslova radnog mjesta mijenjaju se alineje 1. i 2. i glase:
„- vodi i rješava upravni postupak iz nadležnosti Pododsjeka, utvrđuje posebne prometne uvjete i izdaje potvrde glavnih projekata za građenje objekata kod izdavanja lokacijskih dozvola i građevinskih dozvola prema odredbama zakona i posebnih propisa, sudjeluje u postupku sustava e-dozvola, izdaje prometne suglasnosti na projekte za izgradnju važnijih cestovnih objekata i garaža te sudjeluje u radu povjerenstva za tehnički pregled građevina (50%)
– obavlja stručnu obradu projekata za uređenje prometa, provodi upravni postupak i izdaje odobrenja za provedbu novih i izmjenu postojećih prometnih rješenja, vodi postupak izdavanja odobrenja za postavljanje fizičkih prepreka uz opasna mjesta na cestama, prometovanje vozila opskrbe i uvjete prometovanja vozila u pješačkim zonama te izdaje odobrenja za prometovanje vozila u pješačkim zonama, zaprima i obrađuje zahtjeve te izdaje rješenja za dozvole za obavljanje autotaksi prijevoza na temelju propisa o prijevozu u cestovnom prometu (20%)“.
Ukida se radno mjesto dosadašnjeg rednog broja 19. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROMET.
Ukida se radno mjesto rednog broja 35. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRIHODE, te se umjesto istoga ustrojava novo radno mjesto pod istim rednim brojem i glasi:
„35. SAVJETNIK ZA PRIHODE
Kategorija: II
Potkategorija: savjetnik
Razina: –
Klasifikacijski rang: 5.
Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za zajedničku komunalnu djelatnost – Pododsjek za gospodarenje i naplatu
Broj izvršitelja: 1
Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):
- samostalno vodi knjigovodstvo ostalih prihoda, usklađuje konta analitike s glavnom knjigom, te izrađuje naloge za knjiženje na konta glavne knjige (30%)
- planira, organizira i provodi informatičku obradu podataka potrebnih za zaduženje i naplatu komunalne naknade, naknade za uređenje voda, spomeničke rente i ostalih prihoda (20%)
- prati naplatu svih prihoda Pododsjeka, kontinuirano prati izvršenje prihoda Pododsjeka i sudjeluje u njihovom planiranju (10%)
- izrađuje mjesečna, polugodišnja i godišnja izvješća prihoda Pododsjeka (10%)
- sudjeluje u procjeni i projekcijama prihoda Pododsjeka za buduća razdoblja (10%)
- poduzima mjere u cilju efikasnije naplate i priprema dokumentaciju za pokretanje ovršnog postupka, izrađuje financijska izvješća o zaduženju i naplati svih prihoda Odsjeka, obavlja promjene matičnih podataka vezano za ostale prihode (10%)
- sudjeluje u financijskoj kontroli svih akata iz nadležnosti Pododsjeka te prati propise iz područja obavljanja poslova, daje stručna mišljenja i prijedloge u okviru svog djelokruga rada, te kontaktira sa strankama, vodi popis akata i brine o arhiviranju i čuvanju sve dokumentacije vezane uz matične podatke ostalih prihoda (5%)
- obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Pododsjeka, voditelja Odsjeka i pročelnika (5%).
Opis razine standardnih mjerila:
Potrebno stručno znanje: završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu te položen državni ispit.
Složenost poslova: stupanj složenosti koji uključuje rješavanje složenih predmeta, te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika.
Samostalnost u radu: stupanj samostalnosti koji uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika.
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama: stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija.
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka.“
Kod radnog mjesta rednog broja 54. REFERENT – KOMUNALNI REDAR, broj izvršitelja smanjuje se sa 10 na 9 izvršitelja.
Kod radnog mjesta rednog broja 63. REFERENT – PROMETNI REDAR, broj izvršitelja smanjuje se s 13 na 12 izvršitelja.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Službenim novinama Grada Rijeke“.
KLASA: 024-02/24-01/126-97
URBROJ: 2170-1-02-00-24-1
Rijeka, 21. listopada 2024.
Gradonačelnik
Marko Filipović, v. r.