GRADONAČELNIK / Datum tiskanog izdanja: Utorak, 1. listopada 2024.

Godina XI – broj 13.



Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi  („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19) te članka 58. Statuta Grada Rijeke („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 24/09, 11/10 i 5/13 i „Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/14, 12/17, 9/18 i 11/18 – pročišćeni tekst, 2/20 i 3/21), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade, Gradonačelnik Grada Rijeke, 30. rujna 2024. godine, donio je

 

PRAVILNIK

o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu

Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade 

 

Članak 1.

 

U Pravilniku o unutarnjem redu Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade („Službene novine Grada Rijeke“ broj 10/23, 4/24 i 11/24  – u daljnjem tekstu. Pravilnik) – Sistematizaciji radnih mjesta, koja se nalazi u prilogu Pravilnika, iza radnog mjesta rednog broja 17. ustrojava se novo radno mjesto pod novim rednim brojem 18. i glasi:

„18. TEHNIČAR ZA ODRŽAVANJE I RUKOVATELJ TEHNIČKOM OPREMOM

Kategorija: IV.

Potkategorija: namještenik II. potkategorije

Razina: 1

Klasifikacijski rang: 11.

Naziv unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za kulturu – Pododsjek za programe kulture

Broj izvršitelja: 1

Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • obavlja poslove domara u klubu Palach i objektu Exportdrvo, uključujući održavanje i manje popravke, ugovara redovne servise, neposredno kontaktira i dogovara s korisnicima programa pripremu i tehničke uvjete za izvođenje programa, sudjeluje u tehničkoj pripremi prostora za potrebe programa i nadzire njegovu realizaciju, vodi brigu o rasporedu i radu vanjskog pomoćnog osoblja, nadzire korištenje prostora od strane svih korisnika objekta, vodi i nadgleda rad i realizaciju poslova za koje su angažirani vanjski suradnici (60%)
  • sudjeluje u svim inspekcijskim ispitivanjima sustava vezanim za sigurnost zgrade, sudjeluje u redovnim i periodičnim servisima, vodi brigu i pregledava protupožarne aparate, hidrantsku i vatrodojavnu opreme (20%)
  • obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Pododsjeka, voditelja Odsjeka, pomoćnika pročelnika i pročelnika (20%)

Opis razine standardnih mjerila:

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, društvene ili obrtničke struke, poznavanje rada na računalu

Složenost poslova: stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje pomoćno-tehničkih poslova koji zahtijevaju primjenu znanja i vještina tehničkih, industrijskih, obrtničkih i drugih struka

Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka: stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima radi, te pravilnu primjenu pravila struke.“

Radna mjesta dosadašnjih rednih brojeva 18. do 37. postaju radna mjesta novih rednih brojeva 19. do 38.

Kod radnog mjesta dosadašnjeg rednog broja 35. odnosno novog rednog broja 36. SAVJETNIK ZA EKONOMSKE POSLOVE, broj izvršitelja smanjuje se sa 2 na 1 izvršitelja.

U opisu poslova istog radnog mjesta, alineja 1. mijenja se i glasi:

„vodi ekonomske i financijske poslove sukladno pozitivnim propisima i gradskim aktima te predlaže mjere za pravilno raspolaganje financijskim sredstvima Odsjeka; daje sugestije, upozorava i savjetuje u svim ekonomskim i financijskim poslovima, izrađuje financijske planove i izvješća te prati izvršavanje proračuna iz djelokruga rada Odsjeka (40%)“.

Naziv radnog mjesta  dosadašnjeg rednog broja 36. odnosno novog rednog broja 37. VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA EKONOMSKE I PROGRAMSKE POSLOVE mijenja se i glasi: „VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA EKONOMSKE POSLOVE“.

Kod istog radnog mjesta,  broj izvršitelja povećava se sa 1 na 2 izvršitelja.

Opis poslova istog radnog mjesta mijenja se i glasi:

„Opis poslova radnog mjesta (sa određenim približnim postotkom vremena koji je potreban za obavljanje svakog posla pojedinačno):

  • obavlja isplate sredstava ustanovama vezanih uz programe širih javnih potreba odgoja i školstva (plaća i drugih prihoda zaposlenih u ustanovama) (50%)
  • izrađuje izvještaje o analizi troškova te sudjeluje u pripremi financijskih planova i izradi financijskih izvješća, sudjeluje u obavljanju poslova Odjela vezano uz fiskalnu odgovornost te praćenja i kontroliranja Izjava o fiskalnoj odgovornosti proračunskih korisnika, te sudjeluje u obavljanju poslova vezanih uz financijsko planiranje Odjela (20%)
  • sudjeluje u pripremi materijala za Kolegij Gradonačelnika i Gradsko vijeće te surađuje sa službenicima Odsjeka, ustanovama odgoja i školstva kojima je Grad Rijeka osnivač; priprema financijske projekcije projekata iz djelokruga radi prijave na natječaje vezane uz EU fondove te financijski prati njihovu provedbu (10%)
  • sudjeluje u izradi opisa predmeta nabave, tehničkih specifikacija i troškovnika za potrebe provođenja nabave iz djelokruga Odsjeka, te prati tromjesečno izvještavanje proračunskih korisnika (10%)
  • prati propise i stručnu literaturu i pohađa edukacije iz područja svog rada, te obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka, pomoćnika pročelnika i pročelnika (10%)“.

 

Članak 2.

 

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Službenim novinama Grada Rijeke“.

 

KLASA: 024-02/24-01/119-94

URBROJ: 2170-1-02-00-24-1

Rijeka, 30. rujna 2024.

 

Gradonačelnik
Marko Filipović, v. r.